Košík
translation missing: cs.general.icons.icon_title
. DOPRAVA ZDARMA - Pri zadavani slevoveho kodu "ORIGINAL5"

Informace o zásilce

Všechny objednávky dodává GLS nebo DPD:

Využíváme integrované systémy sledování zásilek, abychom zajistili bezproblémovou komunikaci a služby pro úspěšné doručení.

Zásilku můžete sledovat na:

Sledování zásilek

Sledování zásilek:

DPD - Okud kód pro sledování začíná na 1597 nebo 680

GLS -  Pokud kód pro sledování začíná na EK

 

Doručení a kompletace:

Mnoho sedacích vaků nelze přepravovat s výplní. Důvodem jsou jejich nadstandardní rozměry. Pokud sedací vak dorazí nevyplněný, otevřete opatrně krabici a vyjměte obal s výplní. Přečtěte si prosím návod k použití. Vyplnění sedacího vaku je snadné a obvykle zabere dvěma lidem několik minut.

Po kompletaci sedacího vaku si prosím uschovejte balení. Důvod je jednoduchý – pokud se rozhodnete pro vrácení sedacího vaku, můžete jej odeslat ve stejné krabici.

 

Možnosti doručení a omezení:

Doručení – do 7 dnů

Veškeré zboží se snažíme doručit co nejrychleji, obvykle si však na dodání zásilky vyhrazujeme 7 pracovních dnů, protože některé zboží může být vyráběno na zakázku. Pokud zboží potřebujete urgentně, využijte možnost expresního doručení.  

**Upozorňujeme, že pracovními dny se rozumí pondělí až pátek. Pokud například odešlete objednávku s expresním doručením v pátek večer, zásilka bude odeslána v pondělí a dorazí ve středu nebo čtvrtek.

**Lhůta je do 12:00.

 

Běžné doručení:

Cena dopravy 150 .  Doručení zboží může trvat až 7 dnů.

 

Expresní doručení:

Za expresní doručení si účtujeme 250  na objednávku. Expresní objednávky jsou odesílány ve stejný den, pokud objednávka proběhne do 12:00 (kromě víkendů). Vzhledem k celé řadě faktorů, které mohou nastat při přepravě, například nepřístupné místo doručení, objednávka na zakázku, nepřítomnost při vyzvedávání zásilky atd., NEMŮŽEME ZARUČIT doručení na druhý den. Doručení expresních objednávek trvá 2 až 3 dny v závislosti na adrese.

 

Proces doručení:

Po odeslání zásilky z našeho skladu budete na tuto skutečnost upozorněni e-mailem anebo SMS zprávou, kde naleznete informace ke sledování zásilky a kontaktní údaje.

Druhý e-mail anebo SMS zprávu s informacemi o čase doručení obdržíte, jakmile zboží opustí sklad přepravce (obvykle brzo ráno v den dodání). Díky tomu se budete moci připravit na přibližný čas doručení. Pokud si nebudete moci zásilku vyzvednout ve zvoleném čase, můžete si po kliknutí na odkaz ve zprávě zvolit jiný termín.

Co se stane, když zmeškám doručení?

V případě zmeškání doručení vám přepravce zanechá vzkaz a pokusí se zboží doručit následující den. Pokud zmeškáte i druhé doručení, budete požádáni o vyzvednutí zásilky na konkrétním místě. Pokud si zásilku nevyzvednete do 10 dnů, bude vrácena zpět na náš sklad.

Po vrácení zboží na náš sklad vám bude za doručení zásilky účtována částka 350  na balíček.

 

Omezení doručení:

Doručujeme pouze na pevnině, nenabízíme doručování na ostrovy.  (Do několika dalších evropských zemí doručujeme také prostřednictvím místních webových stránek. Více informací v záhlaví webové stránky.) V případě objednávky a doručení zásilky do jedné z těchto lokací vás budeme kontaktovat, abychom se domluvili na doručení na místo s dostupným PSČ. Pokud to nebude možné, přistoupíme k okamžité refundaci.*