Košík
translation missing: cs.general.icons.icon_title
. DOPRAVA ZDARMA - Pri zadavani slevoveho kodu "ORIGINAL5"

FAQ

Mohu navštívit váš obchod nebo sklad?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Všechny naše produkty můžete v současné době nakupovat pouze online. Veškeré informace o našich produktech naleznete na jednotlivých stránkách s produkty. V případě jakýchkoliv dotazů nám pošlete e-mail na adresu info@bigberthaoriginal.cz.

Jak získám kopii faktury za nedávno provedenou objednávku?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Potřebujete-li fakturu s DPH, napište nám na info@bigberthaoriginal.cz.

Jaké možnosti platby nabízíte?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

K provádění plateb můžete využít PayPal, Visa Credit, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit a Maestro.

Mám dotaz týkající se hromadné nebo obchodní objednávky.
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Jsme pyšní na to, že naše sedací vaky nalezly domov na mnoha festivalech a nespočtech významných firemních akcích, stejně jako ve více než 500 školách. Všechny naše produkty splňují veškeré nezbytné požadavky a jsou standardně vybaveny bezpečnostním zipem. Volejte na tel. číslo +420228880568 od pondělí do pátku mezi 10:00 a 18:00 nebo nám pošlete e-mail na info@bigberthaoriginal.cz.

Jak zruším nebo změním nedávno provedenou objednávku?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420228880568 nebo nám pošlete e-mail na info@bigberthaoriginal.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, své jméno a telefonní číslo a my se s vámi co nejdříve spojíme.

Neobdržel jsem potvrzovací e-mail. Co mám dělat?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Pokud jste neobdrželi e-mail s potvrzením objednávky, mohla nastat jedna ze dvou následujících situací:

Vaše objednávka nebyla ve skutečnosti zadána a zpracována.

Při objednávce jste zadali nesprávnou e-mailovou adresu.

Pokud jste zadali správnou e-mailovou adresu, zkontrolujte složku se spamem.

Pokud stále nemůžete najít potvrzení objednávky, pošlete nám dotaz na info@bigberthaoriginal.cz nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle +420228880568

Jaká je vaše otevírací doba?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Máme otevřeno vždy od pondělí do pátku od 10:00 do 18:00 kromě státních svátků. Své dotazy mimo otevírací dobu zasílejte na info@bigberthaoriginal.cz.

Mohu si vytvořit účet?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

V současné době vyřizujeme objednávky individuálně, k provedení objednávky tedy není nutné mít zákaznický účet. Pokud si přejete změnit nebo zrušit provedenou objednávku, kontaktujte nás na tel. čísle +420228880568 nebo nám pošlete e-mail na info@bigberthaoriginal.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, své jméno a telefonní číslo a my se s vámi co nejdříve spojíme.

Mohu si objednat vzorek látky?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

V současné době nenabízíme vzorníky. Pokud si po převzetí sedacího vaku přejete vyměnit potah nebo změnit barvu, zašlete nám potah bez náplně a my vám pošleme nový potah.

Co mohu očekávat při přebírání zboží?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Mnoho sedacích vaků nelze přepravovat s náplní. Důvodem jsou příliš velké rozměry přesahující maximální povolené rozměry dopravce.

Pokud sedací vak dorazí nevyplněný, otevřete opatrně krabici a vyjměte potah a náplň. Přečtěte si prosím návod k použití. Naplnění sedacího vaku je snadné a obvykle zabere dvěma lidem několik minut.

Po kompletaci sedacího vaku si prosím uschovejte balení. Důvod je jednoduchý – pokud se rozhodnete pro vrácení sedacího vaku, můžete jej odeslat ve stejné krabici.

Jak mohu sledovat svou objednávku?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Po odeslání zásilky z našeho skladu budete na tuto skutečnost upozorněni e-mailem anebo SMS zprávou, kde naleznete informace ke sledování zásilky a kontaktní údaje.

Svou objednávku můžete sledovat zde.

Jaké dopravce používáte?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Všechny naše objednávky doručují společnosti GLS nebo DPD.

Využíváme integrované systémy sledování zásilek, abychom zajistili bezproblémovou komunikaci a služby pro úspěšné doručení.

Svou objednávku můžete sledovat zde.

Jaké informace o zásilce obdržím?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Po odeslání zásilky z našeho skladu budete na tuto skutečnost upozorněni e-mailem anebo SMS zprávou, kde naleznete informace ke sledování zásilky a kontaktní údaje.

Dopravci obdrží váš e-mail a telefonní číslo, aby vás mohli kontaktovat o průběhu zpracování objednávky.

Druhý e-mail anebo SMS zprávu s informacemi o čase doručení obdržíte, jakmile zboží opustí sklad přepravce (obvykle brzo ráno v den dodání). Díky tomu se budete moci připravit na přibližný čas doručení. Pokud si nebudete moci zásilku vyzvednout ve zvoleném čase, můžete si po kliknutí na odkaz ve zprávě zvolit jiný termín.

Všechny objednávky jsou vyřizovány co nejrychleji. Expresní objednávky připravujeme k odeslání v den provedení objednávky, pokud jste to stihli do 12:00 (kromě víkendů).

Svou objednávku můžete sledovat zde.

Co se stane, když zmeškám doručení?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

V případě zmeškání doručení vám přepravce zanechá vzkaz a pokusí se zboží doručit následující den. Pokud zmeškáte i druhé doručení, budete požádáni o vyzvednutí zásilky na konkrétním místě. Pokud si zásilku nevyzvednete do 10 dnů, bude vrácena zpět na náš sklad.

Odesíláte zboží do do pevninských států Evropy?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Seznam zemí, kam dodáváme zboží, naleznete níže. Zde naleznete také jednotlivé webové stránky a skladové zásoby. Po kliknutí na jméno země budete přesměrování na webové stránky.

Jak vyměním nebo vrátím nedávno obdrženou objednávku?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

Abychom mohli váš dotaz vyřídit co nejrychleji, pošlete nám veškeré podrobnosti na info@bigberthaoriginal.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, své jméno a telefonní číslo, abychom se s vámi mohli v případě potřeby spojit.

Jak nahlásím problém s nedávno obdrženou objednávkou?
translation missing: cs.general.icons.icon_title translation missing: cs.general.icons.icon_title

V případě nepravděpodobného problému s výrobkem nám zašlete veškeré informace na info@bigberthaoriginal.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, své jméno, telefonní číslo a fotografie produktu, abychom mohli vaši žádost co nejrychleji zpracovat.