Jak vyměním nebo vrátím nedávno obdrženou objednávku?
Abychom mohli váš dotaz vyřídit co nejrychleji, pošlete nám veškeré podrobnosti na info@bigberthaoriginal.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, své jméno a telefonní číslo, abychom se s vámi mohli v případě potřeby spojit.
Jak nahlásím problém s nedávno obdrženou objednávkou?
V případě nepravděpodobného problému s výrobkem nám zašlete veškeré informace na info@bigberthaoriginal.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, své jméno, telefonní číslo a fotografie produktu, abychom mohli vaši žádost co nejrychleji zpracovat.
Jak zruším nebo změním nedávno provedenou objednávku?
Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420228880568 nebo nám pošlete e-mail na info@bigberthaoriginal.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, své jméno a telefonní číslo a my se s vámi co nejdříve spojíme.
Neobdržel jsem potvrzovací e-mail. Co mám dělat?
Pokud jste neobdrželi e-mail s potvrzením objednávky, mohla nastat jedna ze dvou následujících situací:
Vaše objednávka nebyla ve skutečnosti zadána a zpracována.
Při objednávce jste zadali nesprávnou e-mailovou adresu.
Pokud jste zadali správnou e-mailovou adresu, zkontrolujte složku se spamem.
Pokud stále nemůžete najít potvrzení objednávky, pošlete nám dotaz na info@bigberthaoriginal.cz nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle +420228880568
Jaké informace o zásilce obdržím?
Po odeslání zásilky z našeho skladu budete na tuto skutečnost upozorněni e-mailem anebo SMS zprávou, kde naleznete informace ke sledování zásilky a kontaktní údaje.
Dopravci obdrží váš e-mail a telefonní číslo, aby vás mohli kontaktovat o průběhu zpracování objednávky.
Druhý e-mail anebo SMS zprávu s informacemi o čase doručení obdržíte, jakmile zboží opustí sklad přepravce (obvykle brzo ráno v den dodání). Díky tomu se budete moci připravit na přibližný čas doručení. Pokud si nebudete moci zásilku vyzvednout ve zvoleném čase, můžete si po kliknutí na odkaz ve zprávě zvolit jiný termín.
Všechny objednávky jsou vyřizovány co nejrychleji. Expresní objednávky připravujeme k odeslání v den provedení objednávky, pokud jste to stihli do 12:00 (kromě víkendů).
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Po odeslání zásilky z našeho skladu budete na tuto skutečnost upozorněni e-mailem anebo SMS zprávou, kde naleznete informace ke sledování zásilky a kontaktní údaje.
Co se stane, když zmeškám doručení?
V případě zmeškání doručení vám přepravce zanechá vzkaz a pokusí se zboží doručit následující den. Pokud zmeškáte i druhé doručení, budete požádáni o vyzvednutí zásilky na konkrétním místě. Pokud si zásilku nevyzvednete do 10 dnů, bude vrácena zpět na náš sklad.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Po odeslání zásilky z našeho skladu budete na tuto skutečnost upozorněni e-mailem anebo SMS zprávou, kde naleznete informace ke sledování zásilky a kontaktní údaje.
Mohu si vytvořit účet?
V současné době vyřizujeme objednávky individuálně, k provedení objednávky tedy není nutné mít zákaznický účet. Pokud si přejete změnit nebo zrušit provedenou objednávku, kontaktujte nás na tel. čísle +420228880568 nebo nám pošlete e-mail na info@bigberthaoriginal.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, své jméno a telefonní číslo a my se s vámi co nejdříve spojíme.
Jaké možnosti platby nabízíte?
K provádění plateb můžete využít PayPal, Visa Credit, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit a Maestro.
Jaká je vaše otevírací doba?
Máme otevřeno vždy od pondělí do pátku od 10:00 do 18:00 kromě státních svátků. Své dotazy mimo otevírací dobu zasílejte na info@bigberthaoriginal.cz.
Mohu navštívit váš obchod nebo sklad?
Všechny naše produkty můžete v současné době nakupovat pouze online. Veškeré informace o našich produktech naleznete na jednotlivých stránkách s produkty. V případě jakýchkoliv dotazů nám pošlete e-mail na adresu info@bigberthaoriginal.cz.
Jak získám kopii faktury za nedávno provedenou objednávku?
Potřebujete-li fakturu s DPH, napište nám na info@bigberthaoriginal.cz.
Jaké dopravce používáte?
Všechny naše objednávky doručují společnosti GLS nebo DPD.
Využíváme integrované systémy sledování zásilek, abychom zajistili bezproblémovou komunikaci a služby pro úspěšné doručení.
Co mohu očekávat při přebírání zboží?
Mnoho sedacích vaků nelze přepravovat s náplní. Důvodem jsou příliš velké rozměry přesahující maximální povolené rozměry dopravce.
Pokud sedací vak dorazí nevyplněný, otevřete opatrně krabici a vyjměte potah a náplň. Přečtěte si prosím návod k použití. Naplnění sedacího vaku je snadné a obvykle zabere dvěma lidem několik minut.
Po kompletaci sedacího vaku si prosím uschovejte balení. Důvod je jednoduchý – pokud se rozhodnete pro vrácení sedacího vaku, můžete jej odeslat ve stejné krabici.
Mohu si objednat vzorek látky?
V současné době nenabízíme vzorníky. Pokud si po převzetí sedacího vaku přejete vyměnit potah nebo změnit barvu, zašlete nám potah bez náplně a my vám pošleme nový potah.
Mám dotaz týkající se hromadné nebo obchodní objednávky.
Jsme pyšní na to, že naše sedací vaky nalezly domov na mnoha festivalech a nespočtech významných firemních akcích, stejně jako ve více než 500 školách. Všechny naše produkty splňují veškeré nezbytné požadavky a jsou standardně vybaveny bezpečnostním zipem. Volejte na tel. číslo +420228880568 od pondělí do pátku mezi 10:00 a 18:00 nebo nám pošlete e-mail na info@bigberthaoriginal.cz.